Khas buat ibu & ayah yang nak bayi mereka cepat sembuh daripada batuk berkahak

KRIM PILIHAN
NO. 1 IBU & AYAH DI MALAYSIA UNTUK MASALAH BATUK BERKAHAK BAYI

(Newborn - 2 tahun)

Asia Pacific Super Health Brands

Jenama Pilihan Pa&Ma

Risau kan bila anak kena masalah batuk berkahak ?

Nafas berbunyi

Bila baby bernafas dengar bunyi 'Grohh grohh'. Rasa susah hati dan tak tenang sebab ni bukan bunyi nafas yang normal.

Asyik merengek

Baby tak berhenti merengek, tidur pun tak lena, tengah malam asyik terjaga sampai ibu dan ayah rasa tak cukup rehat

Serba salah

Nak bagi makan ubat tak boleh sebab baby kecik lagi tapi kalau biar lama-lama boleh jadi makin teruk. Serba salah dibuatnya.

Tak nak menyusu

Nak menyusu pun susah sampai tak boleh nak telan. Tapi kalau tak menyusu macam mana baby nak membesar sihat?

PENTING: Ini sebab kenapa batuk berkahak bayi mesti diatasi dengan cepat. Semua ibu & ayah WAJIB ambil tahu

1. PNEUMONIA

Apabila kahak dibiarkan terlalu lama berada dalam saluran pernafasan bayi, bayi terdedah kepada risiko yang tinggi mendapat jangkitan kuman pada paru-paru sehingga menyebabkan radang yang dikenali sebagai pneumonia oleh kerana sistem imun bayi yang masih lemah dibandingkan dengan orang dewasa. Lebih merisaukan jika ianya hanya dapat dikesan apabila keadaan sudah menjadi parah. Pada waktu ini semuanya sudah terlambat.

2. OXYGEN DROP

Bayi mempunyai saluran pernafasan yang jauh lebih kecil berbanding kanak-kanak dan orang dewasa. Jika masalah ini tidak diatasi awal dan kahak menjadi semakin banyak, ia akan mengecilkan lagi ruang dalam saluran pernafasan bayi menyebabkan bayi sukar untuk bernafas. Ini boleh menyebabkan bayi tercungap-cungap akibat kekurangan oksigen dan nafas akan menjadi laju.

3. TERSEDAK MENYUSU

Ramai ibu dan ayah tahu tentang bahaya bayi tersedak susu dan punca-puncanya seperti bayi tertidur semasa menyusu, kecuaian meninggalkan bayi berseorangan dan kedudukan bayi yang salah ketika menyusu. Namun, masih ramai yang tak tahu bahawa kahak yang banyak juga menjadi penyebab utama kepada bayi tersedak susu.

Janganlah disebabkan sikap ambil ringan kita menyebabkan kita kehilangan anak tersayang. Pada masa ini menangis air mata darah sekalipun anak yang kita kandung selama 9 bulan tak akan kembali lagi.

4. TUMBESARAN TERBANTUT

Ketika bayi mengalami batuk berkahak, biasanya bayi sangat sukar untuk mendapat tidur yang lena dan kerap terjaga atau merengek di tengah malam. Bayi perlukan tidur yang cukup iaitu 13-15 jam sehari (11-12 jam pada waktu malam, 2-3 jam pada waktu siang). Jika bayi tidak mendapat tidur yang cukup ia akan menganggu tumbesaran bayi dan bayi tidak dapat membesar secara sihat. Ibu dan ayah yang bertanggungjawab pasti tidak akan mengambil ringan hal ini dan akan berusaha sedaya upaya untuk mencari ikhtiar dan bertindak supaya bayi mereka cepat sembuh.

Bagaimana krim ini boleh membantu untuk masalah batuk berkahak bayi anda

"Yeay nafas dah tak berbunyi"

SI MANJA MUNTAHKAN KAHAK SELEPAS SAPUAN YOUBABY!

Youbaby Cream membantu mempercepatkan proses penyembuhan dan pencairan kahak bayi anda

Apabila kahak sudah cair, lendir kahak akan lebih mudah keluar secara semulajadi sama ada melalui muntah, najis atau hingus

Semakin cepat kahak keluar daripada saluran pernafasan, semakin cepat anak anda akan sembuh.

Apa hasil yang anda akan dapat selepas anda gunakan krim ni

Anak cepat sembuh

Rasa happy & puas dapat jadi hero kepada anak sendiri bila lihat anak kembali sihat dan ceria

Nafas dah tak berbunyi

Rasa lega sebab bunyi kahak dah hilang dan nafas baby dah kembali normal.

Tidur lebih lena

Bayi anda dah tak merengek dan terjaga tengah malam sebab sakit atau tak selesa. Anda pun boleh dapat rehat yang cukup.

Tak risau lagi

Anda dah tak risau lagi jika masalah sama berulang sebab sekarang anda akan rasa lebih bersedia dah tahu apa nak kena buat

PALING BEST: Krim ni multifungsi tau!

1 krim boleh guna untuk pelbagai masalah bayi. Tak perlu beli pelbagai produk untuk masalah yang berbeza.

Demam

Batuk kahak

Selsema

Ruam

Kuning

Tidur tak lena/meragam

Kelebihan Youbaby Cream

Tidak Panas

Tidak akan memberi kesan keradangan pada kulit bayi

Bau Wangi

Bau krim yang akan menenangkan bayi

Multifungsi

Boleh digunakan untuk masalah bayi yang lain juga

Waterbase

Tekstur krim ringan, mudah serap dan tak rasa melekit

Saiz Besar

1 krim boleh tahan sehingga 3 bulan bergantung penggunaan

Selamat

Telah diuji secara klinikal dan terbukti bebas dari bahan kimia bahaya

Lulus KKM & ujian makmal

Bahan kandungan terdiri daripada bahan semulajadi

Garlic Oil

Sebagai Natural Relaxants serta berkesan dalam membantu atasi masalah batuk berkahak anak anda

Habbatus Sauda

Lebih 10 kali ganda bahan aktif dan antioksidan yang meningkatkan daya imun bayi terhadap penyakit

Daun Gelenggang

Membantu merawati segala jenis masalah kulit seperti panau, kudis, kurap, ruam, eczema, & kulit sensitif.

VEO Geranium

Membantu sistem pencernaan hati & hempedu dimana membantu menurunkan bacaan kuning bayi

Cara sembuhkan batuk berkahak bayi dengan Youbaby

Sapuan Youbaby Cream

Buat sapuan nipis pada leher, dada, belakang dan hidung bayi. Ulang secara konsisten 3 kali sehari atau setiap kali selepas bayi anda mandi.

Pilih set anda sekarang 👇

Kami juga menyediakan COD sebagai cara pembayaran. Anda boleh buat tempahan tanpa sebarang bayaran terlebih dahulu. Anda hanya perlu buat bayaran kepada posmen apabila barang sudah sampai di pintu anda.

Soalan Lazim

Untuk bayi baru lahir bukan sahaja boleh guna malah dijamin selamat untuk digunakan.

Youbaby Cream di formulasikan untuk bayi baru lahir sehingga 2 tahun dan telah pun diluluskan oleh pihak KKM.

Untuk pengetahuan anda, Youbaby Cream ini menjadi pilihan utama ibu-ibu bayi G6PD kerana kandungannya bebas dari bahan kimia yang boleh menyebabkan alergik kepada bayi yang mempunyai masalah G6PD.

Testimoni pengguna juga menunjukkan ramai ibu bayi G6PD berpuas hati setelah menggunakan Youbaby Cream.

Kandungan di dalam Youbaby Cream mengandungi bahan seperti VCO , Daun Gelenggang serta aloevera sebagai alternatif rawatan sementara utk luka. Sedikit berangin tetapi tidak pedih apabila digunakan di permukaan seperti luka, melecet atau ruam.

Boleh. Barang sampai baru anda bayar. Semasa checkout sila pilih COD sebagai cara bayaran. Bayaran dibuat kepada pada posmen apabila barang sudah sampai di pintu anda. 

Krim Youbaby ni bersaiz 60ml yang mana boleh bertahan 1-2 bulan bergantung kepada penggunaan masing-masing.

Kalau Semenanjung sehari je dah dapat barang.

Jika terdapat permasalahan boleh whatsapp kami di 01154152341 bila-bila masa sahaja. Kami sedia membantu anda.

Perlukan bantuan?

Whatsapp 01154152341